zondag 10 januari 2010

Nieuws van het afdelingsbestuur

Allereerst wil het bestuur van D66 afdeling Walcheren iedereen al het goede voor 2010 toewensen. Daarbij wilt het bestuur ook de hoop uitspreken dat we na 3 maart weer goed vertegenwoordigd zullen zijn in alle gemeenteraden van Nederland. Helpt u ook mee aan onze campagne? Klik hier voor meer informatie hoe u ons kunt steunen.

Gemeente Veere

Er is in de gemeente Veere keihard gewerkt om op het laatste moment een verbazingwekkend aantal gemotiveerde kandidaat raadsleden te presenteren. Na onderlinge verkiezingen zijn er 11 leden bereid gevonden om op de lijst te staan voor D66. De lijsttrekker is Marion van Stiphout, gevolgd door Jelle Turkstra en Alex Maas. De verdere lijstvolgorde en het verkiezingsprogramma worden binnenkort bekendgemaakt. Het afdelingsbestuur wilt Gerhard Brunsveld en Rob van Eijkelenburg bedanken voor de inzet voor de gemeente Veere.

Afdelingsbestuur

Inmiddels heeft D66 Walcheren ook een nieuw afdelingsbestuur. De taken en functies zijn verdeeld zoals in onderstaand overzicht:

Voorzitter: Heidie Menheere, Middelburg, 0118-629834

Vice voorzitter: Paul van Niftrik, Middelburg, 0118-628190
Secretaris:
Tom Aalfs, Vlissingen, 0118-465065

Penningmeester: Heleen Peters, Vlissingen, 0118-464683

Medewerker PR (tijdelijk): Wilfred de Kok, Vlissingen, 010-3400585

Er is nog een lopende vacature voor een bestuurslid uit gemeente Veere.

Verkiezingsprogramma's

De verkiezingsprogramma's van D66 voor de gemeente Middelburg en gemeente Vlissingen zijn gepubliceerd. Klik hieronder op één van de links om een verkiezingsprogramma te downloaden als Adobe PDF formaat.