woensdag 24 februari 2010

D66 Vlissingen wil openheid: "Vlissingers zijn niet gek!"

In een voorgaand nieuwsbericht schreef D66 Vlissingen over gissingen naar informatie omtrent het geldverslindende Scheldekwartier in Vlissingen. Door onder andere 'geheime' en besloten vergaderingen is informatie richting de burger onvolledig en amper beschikbaar.

Bekijk het filmpje online!

TV Walcheren had een interview met lijsttrekker Niek Peters en  nestor Tom Aalfs. Bekijk het filmpje over de grote schulden en geheimen van het huidige college, de intentieverklaring van Omroep Zeeland om zich te vestigen in de Timmerfabriek en de uitspraak van Niek Peters: "En laten we eerlijk zijn, de Vlissingse burger is niet gek hè?"

Lees het artikel

Anders? Ja, dat zeker. Maar hoe?

D66 houdt vanavond (24 februari 2010) politiek café in het Arsenaalscafé in Vlissingen. De aanvang is 20.00 uur en er zullen spraakmakende speeches gehouden worden. Het moet Anders! Hoe? D66 Vlissingen zal het hebben over het Scheldekwartier, de binnenstad, leegstand, financiën en bezuinigingen. U bent van harte uitgenodigd!