dinsdag 18 mei 2010

D66-campagnebus in Zeeland

Op zondag 23 mei, Eerste Pinksterdag, komt de D66-campagnebus naar Zeeland. De grote witte bus, met de slogan Durf te kiezen, doet Vlissingen en Middelburg aan en zal daarna op de vervolgroute een paar korte stops maken in onze mooie provincie. D66-lijsttrekker en -fractievoorzitter Alexander Pechtold wordt vergezeld door een aantal prominenten binnen de partij. Twee van hen staan op een verkiesbare plek voor de komende Tweede Kamerverkiezingen: nummer 7 Stientje van Veldhoven, nummer 9 Kees Verhoeven en nummer 24 Ad van Vugt. De samenstelling van het gezelschap kan nog op het laatste moment worden aangepast.

D66 Zeeland kijkt er in het bijzonder naar uit om kennis te maken met D66-Zeeuw Kees Verhoeven

Kees (34) heeft zijn jeugd doorgebracht in Kloetinge en ging in Goes naar de middelbare school. De band met Zeeland is nog steeds erg sterk. Als uitgezwermde Zeeuw wil hij onze waterrijke provincie straks gepassioneerd vertegenwoordigen. Kees wil Nederland weer ondernemend maken. Hij vindt dat iedereen in Nederland de ruimte moet krijgen om te leren, te werken of om een bedrijf te runnen. Nu staat hij vanuit het bedrijfsleven dicht bij de politiek, straks wil hij als politicus dicht bij de mensen te staan.

De campagnebus is te vinden:

van 12.00 tot 14.00 uur in Vlissingen op het Bellamypark tijdens de Pinkstermarkt op de Boulevard;
van 14.00 tot 16.00 uur in Middelburg op het Koorkerkhof onder de Lange Jan tijdens het Jazzfestival;
Korte stops zijn voorzien in Arnemuiden op het vliegveld Midden Zeeland tijdens de open dag van Wings to Victory en in de jachthaven van Bruinisse tijdens de finish van de Oldtimers Molenrit.

D66 Zeeland nodigt speciaal de pers en alle politiek betrokkenen uit om met de D66-prominenten kennis te maken, vragen te stellen en van gedachten te wisselen.

Het campagneteam D66 Zeeland

Noot voor pers: voor meer informatie kunt u contact opnemen met de voorzitter van D66 Zeeland: Ria Geluk. Telefoon: 0111-415547 of 06-28513978