donderdag 27 mei 2010

Ook Zeeland kiest voor verandering

Over enkele dagen is het voor de tweede keer dit jaar tijd om naar de stembus te gaan. Veel mensen, van klein tot oud, zweven van partij naar partij. Jij of u als kiezer heeft het op 9 juni voor het zeggen. Stemmen voor de toekomst van Nederland in een tijd van economische crisis. Er moeten keuzes gemaakt worden. Keuzes die door de lijsttrekkers van de grote partijen worden omgebogen, verandert of doorgestreept tijdens stevige debatten. De ogen zijn voornamelijk gericht op de vertegenwoordigers van de grootste partijen: Rutte (VVD), Balkenende (CDA) en Cohen (PvdA).
Gelukkig zijn de ogen ook gericht op de toekomst. Een toekomst waarin de grootste partijen niet meer de grootsten zijn. D66 heeft op dit moment 3 zetels in de tweede kamer en naar verwachting zullen dat er minimaal 10 worden. Alexander Pechtold doet het goed in de weken voor de verkiezingen. Maar hij staat er niet alleen voor! De leden van D66, ook die in Zeeland, helpen een handje mee om de vijf kernwaarden van D66 in de tweede kamer te laten horen.

In dit extra nieuwsbericht willen wij als D66 Walcheren (Middelburg, Veere en Vlissingen) u vragen om D66 te stemmen en te steunen. In ons vorige nieuwsbericht treft u tevens een sfeerimpressie van de D66-tour in Zeeland en de campagne van D66 Zeeland.
Mogen wij reken op uw of jouw stem voor D66? Klik op één van onderstaande links om meer over de standpunten van D66 te lezen.

Geschreven door Wilfred de Kok.