zondag 6 juni 2010

Durf te kiezen

Doormodderen kan niet meer. Na jaren van stilstand is het tijd voor verandering. Ons land vraagt om keuzes en leiderschap. D66 wil hervormen en investeren. Eerlijk en evenwichtig. Meer mensen een baan, beter onderwijs en meer innovatie. Een sluitende begroting. En een woningmarkt die wél werkt. D66 is voor duurzame groei, voor een economie waar hergebruik en schone energie de norm zijn.

Paars is hard nodig en … D66 is cruciaal

De uitdagingen van nu vragen straks om een evenwichtig kabinet. Geen eenzijdige verrechtsing. Geen tweedeling in ons land. Geen uitsluiting van mensen. Want dan staat alles snel weer stil. Kies met mij voor samenwerking en daadkracht. Voor Paars. Sociaal én liberaal. financieel solide én groen. Een sterk D66 is hievoor cruciaal.

Stem D66D66

Alleen een sterk D66 kan zorgen voor een kabinet dat Nederland echt in beweging brengt. Met uw steun zorg ik voor scherpte in de Tweede Kamer en daadkracht in het kabinet. Stem D66.
Namens Alexander Pechtold,
D66 Walcheren