10 vragen aan Dick Verboom

Tien vragen, tien antwoorden

Dat is hoe we in de komende weken onze kandidaten (nader) aan jullie voorstellen! Hieronder de antwoorden van Dick Verboom, onze nummer zes op de lijst.

1. Hoe heet je? Dick Verboom
  2. Waarom ben je lid van D66 geworden? Omdat D66 zich inzet voor de directe democratie (onder andere via het correctief, bindend referendum), anti kernenergie en pil van Drion (hiermee doel ik op de wet die het voor ouderen mogelijk maakt hun leven te beëindigen als zij zelf hun leven voltooid achten).
  3. Wat doe je in het dagelijks leven? Ik ben HR Manager bij Fabricom BV (voorheen SICON -Schelde Vlissingen)
  4. Hoe lang woon je al in de gemeente Vlissingen? Ik woon hier vanaf 17-2-1958 (met onderbreking voor studie en eerste baan van 1978 tot 1986)
  5. Wat vind jij zo fijn aan wonen in de gemeente Vlissingen? Wat niet?
  6. Waarom moeten Vlissingers jou kiezen? Omdat ik Vlissingen een toekomst wil geven
  7. Als je gekozen wordt, wat wil dan bereiken voor de gemeente Vlissingen? Vlissingen zijn eigenheid bewaren door de stad een toekomst te geven in een grote gemeente (Walcheren) die bestand is tegen de veranderingen die gaan komen
  8. Wat is jouw favoriete plek in de gemeente Vlissingen? Het Eiland
  9. Waar kunnen wij jou voor wakker maken? Gebakken paling (gevangen met m’n opa in het kanaal en gebakken door m’n oma, terwijl de stukjes nog bewogen in de pan!)
  10. Wat doe je het liefst op een vrije middag? Ik huur al 45 jaar een strandkotje (huurcontract overgenomen van m’n ouders) en dan mag ik daar graag een glaasje wijn bij nuttigen

Dick wil Vlissingen een toekomst geven, door toe te werken naar één bestuur op Walcheren. Wil je alle voordelen van één bestuur lezen? Kijk snel op pagina 39 en 40 van ons verkiezingsprogramma! Je vindt ons programma hier: https://walcheren.d66.nl/publicaties/verkiezingsprogramma-d66-vlissingen/

Laatst gewijzigd op 9 maart 2018