Het lijkt alsof de tijd vliegt.

Begin november 2016 werd ik als raadslid geïnstalleerd en ik ben sindsdien verantwoordelijk voor Maatschappelijke zaken binnen de D66-fractie.

Maatschappelijke zaken betreft onder andere zorg, welzijn en ondersteuning van de zwakkeren.

De uitgave voor deze zorg is voor D66 een aandachtspunt. Naar ons idee komt te veel geld bij organisaties zoals Portos terecht, die de zorg controleren, en daarmee te weinig hulp bij de mensen die de zorg nodig hebben.

Gelukkig maken we ons niet alleen zorgen. Middelburg is en blijft, als het aan D66 ligt, een mooie stad. Wij zijn populair bij toeristen die in groten getale weer ieder jaar naar de Zeeuwse hoofdstad trekken. Behalve toerisme brengt het hoger onderwijs extra leven in onze stad. Daarom zijn we er voorstander van om ook in dit onderwijs zoveel mogelijk te investeren.

Over enkele weken zijn er nieuwe verkiezingen en hebben wij ons verkiezingsprogramma tegen het licht gehouden, wij blijven altijd op zoek naar uw wensen en punten die u in onze stad veranderd wilt zien.

Daarom nodig ik u uit ons te melden welke zaken u voor de stad van belang vindt op niftrik@zeelandnet.nl

Meer van Paul van Niftrik